ארבע דרכים להלבנת שיניים בבית

לאחר שיניים מוכתמות, צהובות ומשעממות יכול להוות חשש גדול עבור אנשים מסוימים. טיפול בשיניים נגועות כבר יכול להיות יקר וכואב, שהרעיון שלו דאג לכך שרובנו בסופו של דבר נדאג לשיניים שלנו בכדי למנוע מהן דלקות וכתמים.

עם זאת, יש כמה דרכים לוודא כי השיניים שלך תמיד לבנות ובריאות ככל שיכולות להיות. אם אתה תוהה לגבי כמה מהדרכים המהירות והקלות ביותר לתחזוק שיניים כשאתה בבית, הנה כמה טיפים שיעזרו לך. אחרי הכל, כולנו רוצים לקבל חיוך יפה ובוטח, נכון?

פחם פעיל


פחם פעיל הוא אחד מלבני השיניים הטבעיות הפופולריות ביותר המומלצות מכיוון שיש לו תוצאות מרשימות. אתה לא צריך להיות מבועת מהצבע השחור של הפחם בזמן השימוש בו כמו כששוטפים אותו, האפשרות הגבוהה יותר היא שהשיניים שלך יתבררו לבנות יותר מבעבר. פחם פעיל הוא בעל תכונות ספיגה גבוהות, והוא נקשר לחומרים כמו טאנינים שמכתים את השיניים והופכים את השיניים לצהובות או חומות.

השתמשו בסודה לשתיה ובמחית מיץ לימון


סודה לשתייה, הידועה רשמית בשם סודיום ביקרבונט, היא חומר שוחק קלות וניתן להשתמש בו כדי לקרצף את השטח המוכתם של השיניים בצורה מספקת כדי לשמור על גוון לבן יותר. סודה לשתייה היא בסיסית ביותר, מה שהופך אותה לאופציה נהדרת לאזן את רמת החומציות בפה, אם אתה נוטה לאכול מזון חומצי לעיתים קרובות, או אם יש לך פה חומצי.

מיץ לימון מוכר כאקונומיקה טבעית, וזו הסיבה שהוא משמש ביצירת משחה זו. מיץ הלימון הוא חומצי ושימוש בסודה לשתייה מנטרל את החומציות שלו והופך אותו לשילוב נהדר. כל מה שצריך בכדי להכין את העיסה הזו הוא כמה כפיות סודה לשתייה, מים או מספיק מיץ לימון כדי ליצור משחה ומברשת שיניים.

השתמש במלח, תות וסודה לשתייה.


תותים עשירים בוויטמין C שיכולים לעזור בפירוק הרובד שלרוב הוא הגורם המוביל לשיניים המזהיבות. פירות יער מכילים גם חומצה מאלית הפועלת כמסיר כתמים. ממיסים בעיסה כמחיקה והיא מגרדת פיזית את הלוח והכתמים ואילו הסודה לשתייה מוסיפה נופך גימור נוסף. כל מה שצריך כדי ליצור משחה זו הוא 1-3 תותים (גדולים), קורט מלח ו -1 / 2 כפית סודה לשתייה.

יהיה עליך לרסק את התותים לפני שתוסיף את המלח, וסודה לשתייה ואז להבריש בעזרת המשחה למשך חמש דקות.

השתמש בערכות הלבנת שיניים.


ישנן ערכות הלבנת שיניים שונות בהן תוכלו גם להשתמש והוכיחו כי הן פועלות כראוי. עם התפתחות הטכנולוגיה, מייצרים מוצרי הלבנת שיניים שונים. חלקם משתמשים באור אולטרה סגול המשמש נרחב על ידי רופאי שיניים כדי להאיץ את תהליך הלבנת השיניים. לערכות אלה אין נהלים ארוכים לשימוש בהן, איכות שהופכת אותן לפופולריות יותר מדי יום. אם אתה מעדיף להשתמש בערכות ההלבנה על שיטות אחרות תוכל לבדוק יותר כאן.

בשורה התחתונה


השיניים שלנו יקרות לנו מאוד, ועלינו לדאוג להן הכי טוב שאנחנו יכולים. נהלי הלבנת השיניים לעיל לא רק יעזרו לכם לשמור על שיניים לבנות, אלא גם יעזרו לשיניים להחזיק מעמד זמן רב יותר ולשמור על כוחן. זה גם יפחית את עלויות הצורך לבקר אצל רופאי השיניים לעיתים קרובות וזה יקר מדי.





פרופ' קרסו מראיין את ד"ר מירי פיצ'ר - טיפולי שיניים אסתטיים - טיפולי שיניים אסתטיים מתבצעים כיום בטכניקות מתקדמות, חומרים חדישים, והגישות שונות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ציפוי חרסינה לשיניים - לקוחות ממליצים

דפיברילטור נייד הטוב ביותר לשנת 2020